1. Türkiye
  2. Müşterilerimiz için
Business Transformation

Değerli Müşterimiz,


3M olarak süreçlerimizi daha verimli hale getirmek için, Business Transformation projesi kapsamında yeni bir İşletme Kaynak Planlaması (ERP) uygulamasına geçtiğimizi sizlere bildirmekten mutluluk duyuyoruz.


Yeni ERP sistemimiz, iş süreçlerimizi ve bilgi akışımızı global bir platforma taşıyarak, sizlere daha iyi bir müşteri deneyimi sunmamıza imkan tanıyacak. Yeni sistemin neler getireceğini aktaran kısa videomuza da buradan ulaşabilirsiniz.


Yeni sistem ülkemizde 2 Ağustos 2018’de hayata geçti. Sizleri ilgilendiren değişiklikleri kapsayan Business Transformation Müşteri El Kitabı’nı incelemenizi ve gerekli değişiklikler için aksiyonlarınızı aldığınızdan emin olmanızı önemle rica ederiz.


Her türlü sorunuz için ilgili 3M Satış Temsilciniz veya 3M Müşteri Hizmetleri Temsilciniz ile iletişime geçebilirsiniz. Desteğiniz için teşekkür ederiz.


3M Türkiye Business Transformation Projesi ile ilgili Sıkça Sorulan Sorular

  • 1. 3M Business Transformation Projesi nedir ?

    Business Transformation, ticari faaliyetlerimizi daha sade ve verimli hale getirmek için süreçlerimizi standartlaştıracak global bir projedir. Yeni bir İşletme Kaynak Planlaması (ERP) yazılımına geçişimiz, bu projenin hedeflerine ulaşması için gerekli altyapıyı sağlayacaktır. 3M Türkiye olarak bu geçiş ile birlikte hedeflediğimiz seviyedeki hizmet kalitesine ulaşacağız.

  • 2. Bu geçiş sonrası neler değişecek ?
    Business Transformation projesi sonrasında, ürün bulunurluğu, ticari şartlarımız gibi aradığınız çoğu bilgiye tek bir kaynaktan ulaşabileceksiniz. Yeni sistemin neler getireceğini aktaran kısa videomuza da buradan ulaşabilirsiniz.
  • 3. Hangi süreçlerde iyileşme olacak? Örnek verebilir misiniz ?

    Veri kalitesinin artması ve e-ticaret altyapılarının kullanılması ile tek kaynaktan, güvenilir, hızlı ve global bir sistemin sunacağı imkanlardan zaman içinde yararlanıyor olacaksınız. Yeni sistemimiz sayesinde, sizlere daha iyi bir müşteri deneyimi sunabileceğiz.

  • 4. Bu sürecin tamamlanması ne kadar sürecek ?

    Yeni projemiz ülkemizde 2 Ağustos 2018’de hayata geçti.

  • 5. Business Transformation Projesi kapsamında müşterilerin desteğine ihtiyaç duyulacak mı ?

    Business Tranformation kapsamında günlük iş yapışımızda bazı değişiklikler olacak. Örneğin, sevkiyat belgelerinin formatı ve içeriği değişecek. Sizleri bekleyen bu değişiklikleri Business Transformation Müşteri El Kitabı’nda bulabilirsiniz.

  • 6. Hangi değişiklikler beni etkileyecek ?

    Projenin, siparişlerinizin karşılanması ve teslimat sürelerimiz üzerinde etkileri olabilir. Ancak bu durum, kısa süreli ve geçici olacaktır. Proje kapsamında aldığımız önlemler ile bu tip olası sorunları ve müşlerilerimize olan etkilerini asgeri düzeyde tutmak, bizim için en büyük önceliktir. Bizlerin alacağı önlemler haricinde sizler de kendi önlemlerinizi planlamak isterseniz, destek vermekten mutluluk duyarız. Bu süre zarfında, sizleri bekleyen değişiklikleri kapsayan Business Transformation Müşteri El Kitabı’nı incelemenizi ve gerekli değişiklikler için hazırlıklarınızı tamamlamanızı önemle rica ederiz.

  • 7. Sorunsuz bir geçiş için ne gibi önlemler alınıyor  ?

    Her değişiklik, uygulamaya konmadan önce çok dikkatli bir şekilde ve birçok defa kontrol ve test ediliyor.

    Ürün tedariği konusunda sıkıntı yaşamamak adına tüm önlemleri alıyoruz. Beklenmedik sorunlara hazırlıklı olabilmek için stok seviyemizi de arttıracağız.

    Ayrıca; diğer ülkelerdeki şirketlerimizde, fabrikalarımızda ve lojistik merkezlerimizde başarılı bir geçiş yaparken edindiğimiz tecrübeyi de 3M Türkiye Business Transformation geçişinde kullanacağız.

    Her türlü sorunuz için ilgili 3M satış temsilciniz veya 3M müşteri hizmetleri temsilciniz ile iletişime geçebilirsiniz.